Sunday, March 26, 2023

Любовта Ти ще ми бъде Идеал

Всичко, за което съм копнял, е в мен.

Моят Идеал е в мен.

Носи своят Идеал с Радост.

~~~

Молитви и формули на Бялото Братство

 

Любовта Ти ще ми бъде идеал


Господи, при всичките страдания, при всичките противоречия, Твоята Любов ще ми бъде идеал, защото Любовта носи живота, Мъдростта носи знанието, Истината носи свободата, а Духът ги съдържа в Себе си.

Амин.

~

Да дойде Христос,

проявената Любов на Духа в нас,

да се всели в нас,

да свърши работата,

която Ти Си Му определил.

Изявената Любов -

"В нея Безграничният живее!" 

(Беинса Дуно: "Вечният Завет на Духа") 

~

"Аз в тях и Ти в Мене." (Ев.И.17:23)

~

Бог живее в мен и аз живея в Бога.

Не живея аз, но Христос живее в мен.

~

Христос живее в моята душа,

Христос живее в моя ум,

Христос живее в моето сърце.

~

Аз и Христос едно сме.

~

Аз и Отец едно сме. (Ев.И.10:30) 


No comments: