Friday, March 24, 2023

Фир-фюр-фен - Благославяй - Беинса Дуно (Петък). МОЛИТВА НА ТРИЕДИННИЯ БОГ

 

Фир-фюр-фен Тао Би Аумен,

Тао Би Аумен, Тао Би Аумен.

Фир-фюр-фен Тао Би Аумен,

Фир-фюр-фен Тао Би Аумен,

Фир-фюр-фен Тао Би Аумен.

 

Благославяй, душе моя, Господа:

Благославяй и не забравяй.

Благославяй, благославяй 

благославяй и не забравяй.

💛🌸💛
 
 МОЛИТВА НА ТРИЕДИННИЯ БОГ

I. Господи, да дойде Твоят благ Дух върху моя дух.

Да изпълни сърцето ми и душата ми с Твоето присъствие. И да укрепи нозете ми във всяка правда.

Покланям се пред Вечната канара, от която съм отсечен. Благословено е Твоето име, Господи. Укрепи ме и въздигни ме, за да Ти служа с веселие.

ІI. Господи, Боже мой, да дойде Твоят Дух и да просвети ума ми. Да освети сърцето ми и да изпълни душата ми с всяка радост и веселие.

Покланям се пред Теб, Вечния извор, който всякога ме е поил. Умий нозете ми, измий сърцето ми, избели душата ми, за да съм чист и свят пред Тебе.

Благословен си Ти, Господи, Боже мой!

III. Господи, Боже мой, да дойде Твоето благословение върху моя дух. Да изпълни сърцето ми и душата ми с благите плодове на Духа Ти. Да утвърди нозете ми със силата на Твоето присъствие.

Покланям се пред Твоя вечен Дух, който ме оживява и възкресява из мъртвите. Пази ме, Господи, със святото Си име и укрепи ме, за да Ти служа с радост и веселие и да бъда едно с Теб, Господи Исусе Христе, както Ти с Отца.

Амин.


No comments: