Friday, February 23, 2024

Бъди Любовта: В изпълнението Волята Божия

 
В изпълнението Волята на Бога е Силата на човешката душа.

(три пъти)

Учителя Беинса Дуно

 

Ти, който четеш сега,

благодаря ти!

Бог да те благослови!

Бъди Любовта!

Следвай сърцето си!

Твори красотата на Живота!

  💜
 
Всичко е Божие благословение.

Съзнанието е магнит за привличане на енергии.

Какво избирам да проявя в преживяванията си и да оставя от мен наЗемята?

Животът и Силата в мен са от Бога, Негови, но за какво решавам да ги приложа?

Това, което смятам за „себе си”, е една представа.

В съзнанието между човека и Бога няма граница.

Това, на което казвам „аз” е Той,

но моята представа Му приписва неистинни ограничаващи качества.

Има само Един Аз – Божия Аз.

Аз Съм е Божието Име,

което мога да произнеса

с мисъл, чувство и постъпки – с живота си.

Бидейки Живот аз проявявам Божието Име.

Какви прегради поставям между „себе си” и всичко живо?

Животът е Един.

Един е Източникът, Който оживотворява всичко.

Какво бих принесъл на Единия?

В какви изживявания бих вложил

скъпоценната Му Енергия?

Обичен Дух, научи ме Кой е Бог?

Вдъхнови ме да си спомня.

как мисли, чувства и постъпва Той.

Показвай ми как да бъда като Него.

Благодаря Ти.

Амин.

 

No comments: