Sunday, February 25, 2024

Бъди Любовта: О Безкрайно Велико Съзнание

Молитва към Великото Съзнание

 

О, Безкрайно Велико Съзнание,

Моля Те, позволи ми да се доближа до Теб

и да бъда тъй близко, безкрайно близко,

за да се почувствувам като единна част от Битието

и да се осъзная като цяло, което е излязло от Теб.

 

Освободи ме от всяка неправа мисъл, чувство, желание, съмнение, критика и самоосъждане

и нека бъда тъй смирен, както Ти Си ме създал.

 

Нека да Те усещам тъй близко в себе си,

като най-близък Приятел, с Когото да се не разделям никога.

Да ми бъдеш Светлина в ума и да Те виждам в нея.

Да ми бъдеш Живот в сърцето

и да Те виждам, както виждам извън себе си.

Да познавам само Твоите вечни закони

в Природата и в цялата Вселена.

 

Твоята непреривна Любов

да ме свърже с Теб за вечни времена.

 

Амин

 

Учителя Беинса Дуно

"Молитви, формули, песни"

изд. Бяло Братство,

2002, стр.43.

 

Ти, който четеш сега,

благодаря ти!

Бог да те благослови!

Бъди Любовта!

Едно Вдъхновение, Едно Съзнание, Едно Сърце!

No comments: