Wednesday, March 20, 2024

Духът на Господа Йехова

Духът на Господа Йехова,

Духът на Учителя

е върху мен, в мен и с мен,

сега и всякога

през всичките дни на живота ми.

 

Учителя Беинса Дуно

Молитви и Песни на Бялото Братство

Светозар Няголов – съставител,

ИК Виделина, 2001.

💛

Формулата е леко изменена в положително утвърждение

и е компилация на вариантите от стр. 276 и 330.

💛💛💛💛

1 Духът на Господа Йехова е на мене;

защото Господ ме е помазал да благовествам на кротките,

пратил ме е да превържа съкрушените сърца,

да проглася освобождение на пленниците,

и отваряне затвора на вързаните;

2 Да проглася годината на благоволението Господне,

и деня на отплатата от нашия Бог;

да утеша всички наскърбени;

3 Да наредя за наскърбените в Сион,

да им дам венец вместо пепел,

миро на радост вместо плач,

облекло на хваление вместо унил дух;

за да се наричат дървета на правда,

насадени от Господа,

за да се прослави Той.

 

(Исайя, 61:1,2,3).

💛💛💛💛

Любов, Истина, Мир

Божият Син е спасен.

💛

Към Мене погледнете и спасени бъдете,

всички земни краища;

защото Аз Съм Бог - и няма друг.

 

(Исайя, 45:22)

💛💛💛💛


No comments: