Thursday, April 18, 2024

Аз Съм Този Отначало

Аз Съм Този Отначало

и винаги ще бъда Същий Бог

Един, Който обемам и свързвам всичко.

Вън от Моята Воля няма друга.

Вън от Моя Дух не съществува друг.

Вън от Моята Сила не съществува друга сила.

Аз Съм всепоглъщаща Любов, всеобемаща Истина.

Всичко в Мен е вечно, непостижимо, неизмеримо.

Аз Съм Този, Който няма никакви граници, вид, форма.

Аз Съм само Чист Дух, Който обитавам в Себе Си.

Всякога и винаги бъди ти благословен, както и Аз;

и ходи пред Лицето Ми в Присъствието на Моя Дух винаги.

А бъдещето ще ти донесе Моите блага, които Съм ти сътворил чрез тебе и в тебе.

Радвай се, защото си в Дома Ми, храма на Моето светилище, в което пребъдвам винаги.

То е сърцето и душата ти, то е вселената и всичкото създание отначало и винаги.

 

Учителя Беинса Дуно

Молитвена хранилница, ББ трето издание, 2019, стр.17.

~

„Аз намирам Покой в Бога.”

Курс на Чудесата, урок 109.

~

Адаме, спомни си: Ти си жива Душа, сътворена по Божий Образ и Подобие.

Сине Божий, събуди се, събуди се, събуди се!

No comments: