Thursday, May 9, 2024

На Трапезата: Молитва след хранене

Благодрам Ти, Христе Боже наш,

че ни насити с Твоите земни блага.

Благодарим Ти, че си приготвил

жилища за нас в Дома на Отца

и споделяш с нас Своето Небесно Царство.

Амин

~

"Затова както Моят Отец завещава Царство на Мен, а Аз го завещавам на вас,

да ядете и да пиете на трапезата Ми в Моето Царство;"

(Лука, 22:29,30).

 

"В Дома на Моя Отец има много жилища;

ако не беше така, Аз щях да ви кажа, защото отивам да ви приготвя място.

И като отида и ви приготвя място,

пак ще дойда и ще ви взема при Себе Си,

така че където съм Аз, да бъдете и вие."

(Йоан, 14:2,3).

 

"Домът, който си избрал, е от другата страна, отвъд завесата.

Той е внимателно подготвен за теб и вече е готов да те посрещне."

(КНЧ 20.2.8:1,2).


No comments: