Friday, June 28, 2024

Божествената Любов

"Божествената Любов примирява всички противоречия,

това наричам Дух на Бога Живаго в нас

и как казва 

Христос

"Отец живее в мен и аз в Него".

Щом живеем в Бога,

всички противоречия се премахват.

Тогава започва онзи живот,

 където всичко е възможно.

Отворете вратата за Доброто!"

Учителя Беинса Дуно

Свещени Думи на Учителя

"Изгрева", том 14, стр. 194, №1247.

~

Бог е Любов,

Бог е Мъдрост.

Аз съм Добро,

Аз съм Истина.

~

"Миротворците живеят в Божествения Огън.

Миротворството е Един Божествен Лъч,

който излиза от дълбочините на човешката Душа.

Миротворците се наричат Синове Божии.

Миротворството е Една Божествена Светлина,

която излиза от този пламък,

който я създаде."

Свещени Думи на Учителя

"Изгрева", том 14, стр. 194,

№1256.

No comments: