Tuesday, July 2, 2024

1111 Бог е само Любов

Господи, научи ме да обичам хората, както Ти ги обичаш,

да ги разбирам, както Ти ги разбираш,

да ги виждам, както Ти ги виждаш.”

№1353

 

Живия Бог

אל הי

 „Под думата „Любов”, разбирам Бог, който се проявява.

И всички противоречия на земята между нас

Той ще ги оправи.

Бог, Който е започнал тази работа,

ще я довърши.

Господ казва:

„Аз ще бъда с вас

до скончанието на века.”

№1366

אל  עמנו

„Изучавайте Любовта, като Една Велика Сила,

която носи дарбите”.

№1367

 

"Има едно ухание на Любовта.

Господ да усеща туй ухание,

то е жертвоприношение".

№1418.

Господ да усеща уханието на Любовта в нас,

  то е да се наслаждаваме на Неговото Присъствие в Сърцето

 

Учителя Беинса Дуно

Свещени Думи на Учителя

„Изгрева”, том 14.

~

"Бог е само Любов, и затова и аз също".

КНЧ

~

Отвори сърцето си -

не се самоограничавай.

Попитай като дете:

Кой съм аз?

В стихналият ум замлъква всяка предубеденост.


Божия Син е осъзнаване на Бога.


Никой от нас не е различен от друг,

защото

няма друг.


Аз съм Извор на Благодат.


Извън Бога нищо не съществува и

Той е в мен.

Аз почивам в Източника си.


No comments: