Saturday, March 25, 2023

Бог е Любов - Беинса Дуно (Събота). МАЛКАТА МОЛИТВА

(изп. Симеон Симеонов - от албума "Духът Божий")
 

Бог е Любов, Бог е Любов, Бог е Любов,

Любов, Любов.

Вечна, Безгранична,

пълна със живот,

живот на Благия Божи Дух,

Дух на Благостта, Дух на Святостта,

Дух на пълен мир и радост

за всяка душа, за всяка душа.

 

Ний ще ходим в тоя път на светлината,

на светлината, на светлината,

в която царува Божията Любов,

Божията Любов,

Божията Любов,

Божията Любов.

 

💜💜💜

МАЛКАТА МОЛИТВА

Господи Боже мой,

направи ме да видя Твоето Лице.

Развесели ме заради Името Си.

Благослови ме заради Милостта Си.

Освети ме заради Духа Си.

Въздигни ме заради Словото Си.

Помогни ми заради обещанието Си.

Ръководи ме заради Истината Си.

Крепи ме заради правдата Си.

И бъди благословен, Господи, всякога, 

защото Си благ и Истинен към всички. 

Амин. 

 

No comments: