Tuesday, March 26, 2024

Утринна молитва на ученика

Господи Боже наш,

душата ми е трепетна пред Светлината на Новия Ден, който ме озарява.

Благодаря Ти, че ме пробуди в ранина,

когато Те славят разумния човек, птиците и чистите цветя.

Благодаря ти, че ми подаряваш и този ден живота

и ме зовеш да продължа своята работа здрав и обновен.

Благодаря Ти, че ми даваш условия да изпълня Добрата Ти Воля

и да я изявя с Любов и разумност, като послужа на моите братя и сестри.

 

Моля Те, дарувай ми Присъствието на Благия Си Дух,

да слушам като предан син Твоето ръководство

и душата ми да не се отклонява от Закона Ти.

 

Дай ми сили, будност и Любов,

да живея за цялото мое и общо повдигане на всички человеци, на всички същества

и за идване на Царството Божие на Земята.

 

Нека Вечното Слънце на Твоята Любов

озари с Виделината Си

моята душа и душите на всички мои братя и сестри по лицето на Земята.

 

Нека Твоята Любов, Мъдрост и Истина, Правда и Добродетел,

да зацаруват в живота на човека.

 

Нека всички человеци станат едно с Христа и светлите ангели,

едно с Теб и Великото Бяло Братство.

Амин.

 

 Учителя Беинса Дуно

 

 

No comments: